באופן כללית:מובילים את עולם הרפואה בבני ברק

חיים כץ No Comments on באופן כללית:מובילים את עולם הרפואה בבני ברק

כללית בבני ברק – הכי הרבה מרפאות רופאים ושירותים. • רופאים במגוון תחומים • מספר מרפאות גבוה • כללית שווה להיות בני ברקי

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

כללית זה בריאות
כללית בבני ברק – הכי הרבה מרפאות רופאים ושירותים.

כל בני ברקי ממוצע יודע שבכל שעה בה יחפוץ במניין הן לשחרית, מנחה ואף למעריב ימצא את מבוקשו באיצקוביץ, גם על כך שעיר התורה והחסידות היא בני ברק אין כל חולק, וכמובן קניות כולנו מבצעים ברחוב רבי עקיבא, אל שלושת הדברים האלה מצטרף מאפיין חשוב ומרכזי נוסף המזוהה עם העיר בני ברק "בריאות זה כללית".

כללית מובילה את עולם הרפואה בבני ברק עם עולם של שירותים מקצועיים ומקיפים הגורמים לכך שתושבי בני ברק מזהים את המילה בריאות עם שירותי הרופאה של כללית.

זיהוי המילה בריאות עם שירותי הרפואה של כללית הינו פרי השקעה הכולל מערך רחב של שירותים רפואיים בכל רחבי העיר:
* רק בשבועות האחרונים הצטרפו 10 רופאים חדשים בתחומי עור, אורתופדיה, נוירולוגיה, כירורגיה ואחרים למרפאת עזרא של 'כללית', והרחיבו עוד את שעות הזמינות של תחומים אלה.

* 10 מרפאות בשכונות שונות בעיר, בהן ניתנים שירותי רפואת משפחה ורפואת ילדים. מעבר לכך מציעות המרפאות רופאים בתחומים שונים כאורתופדיה, עיניים, עור, גסטרו ותחומים נוספים.

* 11 בתי מרקחת – כל לקוח של 'כללית' בעיר יוכל למצוא בית מרקחת סמוך לביתו ולזכות לשירות אישי, מסביר פנים ומהיר.

* 2 מרכזים רפואיים לבריאות האישה– המספקים מכלול רחב של שירותים הדרושים לאישה בכל גיל ובכל מצב, כולל מיון נשים בשעות פתיחה נוחות ומורחבות.

* מרכז לבריאות הילד – עם מיטב רופאי הילדים בארץ, גם בשעות הצהריים ובשעות הערב.

* מכון לפיזיותרפיה – עם אנשי מקצוע מצוינים שרק לאחרונה זכה בפרס מכון מצטיין.

* מרפאות שיניים לילדים ולמבוגרים – לקוחות 'כללית' במסגרת 'מושלם פלטניום' נהנים מטיפולי השיניים הטובים והמשתלמים ביותר במרפאות שיניים בעלות שם דבר. לאור הביקוש הרב במרפאת השיניים 'כללית סמייל' שברחוב עלי הכהן 13 בבני ברק, הורחבה המרפאה והוקם אגף חדיש ונרחב לרפואת שיניים לילדים.

* רפואה דחופה – מרפאת טרם ברח' ז'בוטינסקי 160, בני בר, נותנת שירות (בהשתתפות עצמית) רפואי החל מערב שבת/חג בשעה 13:00 ועד מוצאי שבת/חג בשעה 06:00.

אחרי כל ההשקעה, לא פלא שכל תושב בני ברקי יודע כי לצד המילה בריאות תמיד תופיע המילה כללית, נוכח ההשקעה האדירה של כללית בטכנולוגיות פורצות דרך לצד שירותים אנושיים מהמובילים והמתקדמים בעולם הרפואה.



0 תגובות